środa, 7 marca 2018

NATURAlnie: Sevolium serum przeciwtrądzikowe oparte na naturalnych składnikach – moja opinia i kod rabatowy!




Wielokrotnie Wam wspominałam, że borykam się z problemem trądziku. Jestem w trakcie kuracji i ciągle próbuję czegoś nowego. Niestety wśród preparatów przeciwtrądzikowych dominują te, które w swoim składzie mają samą „chemię”. Inaczej jest w przypadku serum Sevolium, które opiera się na naturalnych składnikach. 

Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziło, koniecznie kliknijcie „czytaj więcej” ;)

Serum Sevolium dostałam do testowania już 3 tygodnie temu i od tego czasu namiętnie go używam.
Można je kupić na stronie poznajsevolium.pl za cenę 159 zł za 50 ml. Są jednak dostępne pakiety na kurację dwumiesięczną lub trzymiesięczną, które bardziej się opłacają. Myślę, że jak na produkt, który ma w swoim składzie takie bogactwo naturalnych składników, cena jest przystępna.

Serum jest przeznaczone dla skóry przetłuszczającej się, trądzikowej z licznymi zaczerwienieniami.  Ma skutecznie walczyć z niedoskonałościami, nadmiernym wydzielaniem sebum, przebarwieniami, podrażnieniami oraz nawilżać skórę, co wyróżnia go spośród innych tego typu preparatów, które są wysuszające.

Skład serum prezentuje się następująco: 
Aqua, Propanediol, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Algin, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Calendula Officinalis Extract, Viola Tricolor Extract, Salix Alba Bark Extract, Saccharomyces Cerevisiale Extract, Lecithin, Panthenol, Sorbitol, Citric Acid, Zinc PCA, Copper PCA, Colloidal Gold, Phenoxyethanol, Ethylhexylglicerin, Citrus Limon Peel Oil, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Rosa Damascena Flower Oil, Santalum Album Oil.
Legenda:
ZIELONY - Pochodzenia naturalnego, bezpieczne
NIEBIESKI - Pochodzenia naturalnego, mogące wywoływać delikatne alergie lub być komedogenne w większych stężeniach
FIOLETOWY - Pochodzenia syntetycznego, bezpieczne
RÓŻOWY – Pochodzenia syntetycznego, mogące wywoływać delikatne alergie lub być komedogenne w większych stężeniach
POMARAŃCZOWY - Pochodzenia syntetycznego lub naturalnego, powodujące alergie lub zapychające
CZERWONY - Pochodzenia syntetycznego lub naturalnego, powodujące silne alergie, zapychające, rakotwórcze, naurotoksyczne

Jak sami widzicie dominują w nim składniki pochodzenia naturalnego. Jeśli jesteście ciekawi jakie mają one znaczenie zapraszam Was TUTAJ, gdzie większość z nich jest opisana. Niepokoi mnie tylko obecność fenoksyetanolu, który co prawda znajduje się na dalszej pozycji w składzie, ale nie powinno go tu być w ogóle…

Żeby podejść do testu serum jak najbardziej obiektywnie, smarowałam nim połowę twarzy. W ten sposób mogłam zauważyć jak działa w stosunku do moich standardowych preparatów przeciwtrądzikowych. Co więcej postawiłam mu poprzeczkę dość wysoko, ponieważ używałam go na moją „gorszą” połowę twarzy, na której mam zawsze więcej niedoskonałości. Jest to związane z tym, że przeważnie śpię na lewym policzku, a kontakt z pościelą może wywoływać wypryski. 

Opakowanie ma pompkę co jest bardzo wygodne. Na całą twarz wystarcza mi jedna dawka.

Pierwsze co zauważyłam podczas jego stosowania, to to, że jest niezwykle lekki i pięknie się wchłania. Ma żelową, rzadką konsystencję, która jest wydajna. Dzięki tym cechom produkt ten świetnie nadaje się pod makijaż i utrwala go, dzięki temu, że matowi cerę.

Zapach jest delikatny, różany, zapewne ze względu na obecność wyciągu z róży damasceńskiej.

Po 3 dniach stosowania zauważyłam, że moje wypryski się zmniejszyły, a przebarwienia delikatnie rozjaśniły. Jednocześnie nie zauważyłam wysuszenia skóry, a wręcz przeciwnie – moja skóra stała się nawilżona, elastyczna, wygładzona i ujędrniona.

Po 1,5 tygodnia zaobserwowałam spłycenie zaskórników zamkniętych i redukcję zaskórników otwartych

Po 2,5 tygodnia znacznie poprawił się koloryt mojej skóry. Przebarwienia zbladły i stały się mało widoczne, a cała cera jest jakby rozświetlona. Zaskórników zamkniętych jest widocznie mniej i pozostało jeszcze trochę otwartych. 

Jak chyba się zorientowaliście, odniosłam pozytywne wrażenie na temat tego produktu. Spełnił moje oczekiwania, bo działa delikatnie, a jednocześnie skutecznie. Nie podrażnia, nie wysusza, a pięknie nawilża i wygładza buzię. No i ten świetny, naturalny skład! Mogę Wam go polecić z czystym sumieniem!

Teraz mam dla Was obiecany kupon rabatowy -25% na serum Sevolium, który obejmuje zarówno pakiety jak i pojedyncze opakowanie. Wystarczy, że przy zamówieniu w miejscu na kupon wpiszecie: karokarola007. Jest on ważny do 20 marca.

Miłych zakupów ;)








PS. Spotkaliście się kiedyś z tak naturalnym składem w kosmetyku przeciwtrądzikowym?

28 komentarzy:

  1. Mnie urzekł zapachem i tym, że mimo tego, że jest żelem, to nie pozostawia na skórze uczucia lepkości :) Skóra po nim jest taka gładka i miękka <3 dla mnie mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Też zaskoczyło mnie to, że nic po nim nie zostaje na buzi i pięknie się wchłania ;)

      Usuń
  2. Hej widze ze naprawde jest duzo pozytywnych opini na temat tego kremiku
    Na ile wam starcza taka butelka? Cena jest dosc wysoka wiec idealnie bylo by gdyby ten krem byl jednak wydajny hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taka buteleczka spokojnie wystarczy na jakieś 3 miesiące codziennego stosowania, a może i więcej ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny wpis , ciesze sie ze tu trafiłam :) Kod powtórzy się w 2019 ?:) Jestem zainteresowana kupnem tego produktu po twojej opinii. A powiedz masz jakas top liste kosmetyków do cery tradzikowej ? co oprocz serum uzywasz ? jak wyglada twoja "rutyna" jesli chodzi o pielegnacje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie z tego co ostatnio zamawiałam to na stronie sevolium było wystawione że jest -10%

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie sie to wpisuje? Gdzie jest jakiś link do tej strony bo nie wiem gdzie jest oficjalne źródło a nie chce się naciąć na podróbkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz u góry strony link ale jak nie widzisz masz: http://sevolium.pl/
    Tzn. ja z tego akurat zamawiam i nawet jak dzwoniłam do nich to widzieli moje zamówienie, także chyba dobry link podaję xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Orientujesz sie moze czy jest opcja zamowienia probek tego serum na tradzik? Szukam jakis informacji o tym nic nie widze. Lepiej zapytac osoby zaznajomione.

    P.S. Uwielbiam cie za to rozpisanie i znacznikami kolorowymi co i jak <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys pisalam do nich w tej sprawie i nie ma takiej opcji by wysylac probki. z drugiej strony czy po jednym uzyciu zauwazysz u siebie zmiany? no raczej watpie ale no okay. u mnie widac bylo roznice po okolo tygodniu takiego regularnego nakładania sevolium.

    OdpowiedzUsuń
  9. CYŚA niestety nie ma takiej możliwości :( Wiem, że próbki sporo dają, bo nawet jesli nie zauważysz czy coś działa to sprawdzisz czy cię uczula czy nie (ja np. mam tak bardzo często)... Jednak jeśli chodzi o efekty to trzeba sprawdzić to na pełnowartościowym opakowaniu, bo zanim je zauważysz może trochę minąć - u każdego odbywa się to inaczej ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. zastanawiam się w sumie czy on będzie też dobry dla cery starszej a nie tylko dla trądziku młodzieńczego?

    OdpowiedzUsuń
  11. A czemu by nie? ^^ U mnie w rodzinie jest trądzik i zarówno jak, jak i moja mama nakładamy sevolium i działa bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie mozna jeszcze o nim poczytac jakies opinie?
    Szukam pewnego i dobrego zrodla gdzie sie sprawdza to co ktos napisal

    OdpowiedzUsuń
  13. KWC wizażowe, ceneo, allegro, verdelab, znamlek, opineo.. Tam chyba najbardziej moderacja węszy wiec sprawdzają co jest dodawane przez ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez zauwazylam ze mi troche te zaskorniki sevolium zniwelowalo.
    Myslalam ze to jest moj wymysl ale widze ze nie tylko ja to zuwazylam.
    Ogolnie jestem na nim od polowy lutego i mam nadzieje ze jezeli teraz jest dobrze to bedzie jeszcze lepiej ��

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię te serum, pomogło z nadmiernym wydzielaniem sebum i z wypryskami od maseczek. idealnie sie sprawdzi teraz na lato, bo jest leki przez swoją żelową konsystencje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a czy on dobrze się wchłania? Bo trochę obawiam się, że przez te żelową konsystencję pozostawi taką lepkość na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  17. niee, wchłania się świetnie, nie zostawia tej takiej lepkości typowej dla żeli. Pod makijażem też się dobrze zachowuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Orientujecie sie moze gdzie mozna go zakupic jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. na pewno jest na stronie verdelab. sprawdzony sklep z sevolium :)

    OdpowiedzUsuń
  21. https://verdelab.pl/produkt/sevolium/ że tutaj?
    zastanawiam się nad zamówieniem ;p czekam na odp!

    OdpowiedzUsuń
  22. tak tutaj. tzn. nie jest to jedyne miejsce gdzie idzie kupić i sprawdzić ten krem, ale owszem - verdelab jest bardzo ok.

    OdpowiedzUsuń
  23. na ceneo jest jeszcze sporo innych sklepów wymienionych.
    widziałam jakieś apteki czy też mediaexpert itp.
    na allgero też z jest.

    OdpowiedzUsuń
  24. Macie moze jakies info czy byly wykonywane jakies badania ktore potwierdzaja skutecznosc tego kremu?

    OdpowiedzUsuń
  25. znalazłam coś takiego w internecie a dokładniej na verdelove:

    "84% badanych osób stwierdziło, że ten preparat łagodzi zmiany trądzikowe, reguluje produkcję sebum, a także spełnia ich oczekiwania.
    100% badanych orzekło, że nasz produkt ma przyjemny zapach, nie wysusza skóry, a nawet zapewnia uczucie nawilżenia. Ponadto nie podrażnia skóry, jest wydajny i szybko się wchłania.
    80% uważa, że kosmetyk zmniejsza widoczność porów.
    70% osób nabyłoby ten produkt, a dodatkowe 12% nie potrafiło dokładnie ocenić.
    86% poleciłoby ten produkt swoim znajomym.
    76% badanych uważa ten produkt za lepszy od innych tego typu, natomiast 12% uznało go za porównywalny do innych tego typu produktów."

    OdpowiedzUsuń
  26. Używa go mój mąż i generalnie pryszczy jest mniej odkąd używa tego kremu na trądzik z sevolium.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.