sobota, 1 grudnia 2018

Czy antyperspirant może być jednocześnie skuteczny i nie brudzić ubrań? – Nivea Black & White Invisible Silky Smooth

Już jakiś czas testuję najnowszy antyperspirant od Nivea w ramach Klubu Przyjaciółek Nivea. Tym razem jest to nowa wersja, która ma nie tylko chronić nas przed poceniem i przykrym zapachem, ale także nie brudzić ubrań – zarówno tych białych jak i czarnych oraz pielęgnować skórę pod pachami. Jak ma się to w praktyce?

Koniecznie czytajcie dalej!

Zacznę jak zwykle od teorii.

Antyperspirant od Nivea ma pojemność 150 ml i kupimy go w cenie ok. 13 zł. Jest dostępny w większości drogerii stacjonarnych, np. w Rossmannie i Naturze

Ma postać klasycznego antyperspirantu w sprayu, jednak nie ma on zatyczki, co według mnie jest lepsze, bo nie trzeba jej zdejmować i szukać pod szafkami, gdy upadnie gdzieś na podłogę :P
Oto jak opisuje go producent:

NIVEA® Antyperspirant Black&White Invisible Silky Smooth spray to produkt, który zapewni Ci skuteczną ochronę przed nadmiernym poceniem się dzięki unikalnej formule przez 48 godzin, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Pozostawia uczucie jedwabiście gładkiej, miękkiej skóry, nawet przy codziennym goleniu.
Pierwsze co mogę powiedzieć o tym antyperspirancie to przede wszystkim to, że ma świetny energetyzujący, mocny, lekko kwiatowy zapach, który nie jest nachalny. Pamiętam, że gdy zaczęłam go używać to moja siostra myślała, że mam jakieś nowe perfumy ;) Na początku nie wiedziałam o co jej chodzi… Dopiero potem skojarzyłam, że wyczuwa pewnie zapach mojego nowego antyperspirantu ;) 


Jeśli chodzi o samo działanie tego produktu to uważam, że jest niezłe. Przy moim normalnym trybie życia (w pracy, bez jakiegoś większego wysiłku fizycznego), sprawdza się bardzo dobrze. Cały dzień wyczuwalny jest jego przyjemny zapach i chroni przed nadmiernym wydzielaniem potu. 
Natomiast jeśli czeka mnie większy wysiłek fizyczny to wiem, że nie ochroni mnie całkowicie, ale uważam to za całkiem normalne. Jedynie blokery mogą całkiem zahamować wydzielanie potu, ale według mnie to rozwiązanie nie jest zdrowe.

Co do brudzenia ubrań, to moim zdaniem ten antyperspirant spełnia swoje zadanie. Nie zauważyłam, aby brudził moje czarne czy białe ubrania. Ale – pamiętajcie, że jeśli użyjecie go za dużo, to oczywistym jest, że jego nadmiar może osadzić się na tkaninach…

Nigdy też nie podrażnił mi skóry po goleniu, co czasami zdarza się to przy innych antyperspirantach.

Oczywiście nie biorę tu pod uwagę składu produktu, bo wiadomo, że jak na typową markę drogeryjną nie jest on zbyt dobry.


Jeśli miałabym powiedzieć Wam czy polecam ten antyperspirant czy nie, to raczej bym Wam go poleciła. Jest to skuteczny antyperspirant o pięknym zapachu, który nie brudzi ubrań, więc chyba o to nam chodzi prawda? ;) 
  







PS. Używałyście kiedyś antyperspirantów Nivea? Dla mnie to drugi antyperspirant tej firmy i ten w przeciwieństwie do pierwszego, DZIAŁA ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.